maandag 13 januari 2014

Kerstdiner 2013

Dit jaar was heel anders dan andere jaren. Dan was ik soms in oktober al bezig met recepten uitpluizen voor het kerstdiner, maakte ik hele lijsten met voor elke gang 10 verschillende opties en dan uiteindelijk bleef HET kerstmenu over.
Nu had ik daar niet zo'n zin in, ik weet niet waarom. Het gebeurde niet. Ergens 2 weken van tevoren begon ik eens met serieus zoeken naar recepten. En zelfs toen heb ik eigenlijk helemaal niet lang gezocht: bijna alles komt uit de Kerstdelicious van dit jaar, behalve het hoofdgerecht. Maar die kwam wel uit een Delicious, alleen dan eentje van vorig jaar. Ik heb me er dus alles bij elkaar niet zo heel druk over gemaakt. Relaxed wel, vind ik. Het zou zelfs wel eens kunnen dat volgend jaar mijn man gaat koken. Ik ben benieuwd.
Maat het blijft toch elk jaar weer een speciale avond :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten