zaterdag 6 februari 2016

Kerstdiner 2015





Het was weer een gedenkwaardige editie dit jaar. Een paar dingen zijn niet helemaal naar mijn zin gelukt, maar als ik alle recepten zo aan het opschrijven ben denk ik voortdurend: Ooo ja! Dát was lekker, dat moet ik nog een keer maken!! Dus dan kun je het toch best geslaagd noemen.

Ik kan me wel voorstellen dat er in 2016 misschien gebroken gaat worden met de traditie. Want het lijkt me ook wel eens leuk om op kerstavond bijvoorbeeld naar een mooi concert te gaan en op 1e Kerstdag een hele lekkere plank te maken met lekkere kaasjes en vleesjes. Goed inkopen doen en weten waar je lekkere spullen kunt krijgen is ook een kunst! We gaan het zien. In ieder geval kijk ik nu alweer uit naar het moment dat ik de boom weer tevoorschijn kan halen!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten